Online løsninger

Hos Real Administration vil vi gerne tilbyde digitale løsninger til vores kunder, men kun i det omfang kunderne ønsker det, og de løsninger vi tilbyder, skal gøre vores kunders dagligdag nemmere.

BestyrelsesWeb – adgang til informationer 24/7

Vi har valgt at bruge et dansk udviklet administrationssystem – Unik Bolig – som er et gennemtestet system hvorpå der administreres mere end 500.000 boliger. Ved at bruge Unik Bolig kan vi tilbyde vores kunder at de kan få nem adgang døgnet rundt til informationer hentet direkte fra vores IT-system.

Denne IT-løsning kaldes BestyrelsesWeb, og når du logger på fra din PC, telefon eller tablet får du adgang til at se alle regnskabsposter, regnskabsrapporter, budgetter, og beboerlister med aktuelle opkrævninger, eventuelle restancer og adgang til relevante dokumenter, kontrakter og kontaktpersoner.

Alle lister mv. kan printes ud eller overføres til regneark hvis du selv vil arbejde lidt med budgetter en sen aftenstund, hvor foreningens administrator ikke er på arbejde.

Hvis din forening ønsker BestyrelsesWeb skal i regne med et engangsetableringsgebyr på kr. 2.400,00 for den første bruger, og kr. 1.250,00 for hver af de/n efterfølgende. Der vil endvidere være et månedligt licensgebyr på kr. 250,00. Førnævnte priser er inkl. moms. Bestil en demonstration af systemets muligheder hos foreningens administrator eller på info@realadmin.dk

Har din forening allerede BestyrelsesWeb kan du logge på via dette link.

Du kan desuden finde mere information om systemet på www.unik.dk

Tablet klar til log on på BestyrelsesWeb
Bærbar computer viser ejerforeningen Asylgades hjemmeside

Gratis hjemmeside til foreninger

Som et supplement til vores ejendomsadministration tilbyder vi alle vores foreninger en gratis hjemmeside. Vi har i samarbejde med vores IT partner udviklet en skabelon til en hjemmeside som dækker langt de fleste foreningers behov. Du kan finde et eksempel på hjemmesiden her: www.asylgade.dk

Hvis ikke i ønsker hele hjemmesiden skal være åben kan i vælge at hele eller dele af den skal beskyttes med et password.

Vi sørger for opsætningen af hjemmesiden og du bestemmer billeder, tekster og indhold. Du kan selv sørge for opdatering af siden, eller vi kan sørge for den løbende opdatering. Det koster heller ikke noget.

Underskriv dokumenter digitalt med din NemID

For at give vores bestyrelser, andelshavere, lejere og udlejere en nemmere hverdag har Real Administration investeret i software som gør det muligt, at signere dokumenter digitalt med NemID i stedet for at dokumenter skal underskrives med kuglepen på papir. (Digital signatur).

Det betyder i praksis, at bestyrelsesmedlemmer slipper for at ”håndbære” dokumenter (eksempelvis et foreningsregnskab, en overdragelsesaftale eller et referat) rundt til alle bestyrelsesmedlemmer for efterfølgende at skulle scanne det ind eller sende det med posten retur til administrator.

Lejer og udlejer slipper også for bøvlet med at printe ud, underskrive og sende retur, og vi får samtidig verificeret lejerens CPR nr. når lejeren underskriver med sin NemID.

Vi har valgt Penneo som leverandør af software fordi datasikkerheden skal være i orden. Du kan læse mere om Penneo på deres hjemmeside www.penneo.com

Kontakt os gerne hvis du vil vide mere om mulighederne for at bruge digital signatur.

Hænder med Nem ID nøglekort
Hån med smartphone som viser tilmelding til betalingsservice

Betalingsservice – online tilmelding

Vil du gerne slippe for besværet med at logge på netbank hver måned for at skulle betale de opkrævninger du får fra os, så kan du med fordel tilmelde dig til betaling via Betalingsservice. På denne måde bliver opkrævningen betalt automatisk fra den konto du ønsker, og skulle vi for eksempel få behov for at tilbageføre for meget betalt varme, så overfører vi beløbet direkte til den konto du har tilmeldt.

 Du kan tilmelde opkrævningen i din netbank eller aflevere opkrævningen i din bankfilial og bede dem om at tilmelde opkrævningen. Du kan også ringe til os på tlf. 4635 1843 eller skrive til os på info@realadmin.dk