Ledige stillinger

Ejendomsadministrator

 

Vi søger ejendomsadministrator til administrationsfirma med flere facetter.

Vi er nu 10 medarbejdere, der sammen administrerer andels- ejer- og udlejningslejligheder fordelt på ca. 130 ejendomme, og da vi er i rolig og konstant vækst søger vi nu endnu en medarbejder.

Vi fokuserer på nærværende personlig og lydhør rådgivning, så vi kender vores kunders behov, interesser og fremtidsplaner bedst muligt. Derudover tilbyder vi et sikkert og troværdigt miljø for vores kunder, så de er helt trygge ved at lægge administrationen af deres ejendom eller forening i vores hænder.  

Du kommer til at arbejde med dine egne ejendomme/foreninger

Hen ad vejen vil du selvstændigt arbejde med administration af en portefølje af foreninger eller udlejningsejendomme. 

Porteføljens sammensætning vil fortrinsvis være en blanding af andelsbolig- og ejerlejlighedsforeninger og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med ejendomsadministration fra nuværende eller tidligere ansættelse.

Du vil sammen med os andre fungere som sparringspartner for bestyrelser og ejendomsejere og vil være med til at sikre, at alt går efter bogen. Hen ad vejen kommer du sikkert til at:   

rådgive bestyrelser om stort og småt

have kontakt til udlejere, lejere, ejerlejlighedsejere og andelshavere

håndtere lettere bogføringsopgaver, forbrugsregnskaber og betalinger

aftale og deltage i generalforsamlinger.

Nyd et fladt hierarki og stærkt kollegaskab  

5 -10 minutters gang fra Roskilde Station træder du ind i et åbent kontorlandskab, der symboliserer vores korte kommunikationsveje og flade struktur.

I et mindre firma med en flad struktur er der ikke langt fra den gode idé til virkelighed og implementering.

Vi bakker hinanden op og formår at holde en høj grad af faglighed, mens vi har det hyggeligt sammen.

Til oktober flytter vi i nye og større lokaler på toppen af Ro´s Torv, som også ligger 5-10 minutters gang fra Roskilde Station.

Hvem er du?

Erfaring som ejendomsadministrator er naturligvis et plus, men hvis du i øvrigt har lyst til at lære nyt, så kunne din baggrund måske være erfaring fra en rådgivende stilling, fx fra en bank, som sagsbehandler eller sekretær fra advokatbranchen eller som ejendomsmægler.

Du har lyst til at være en del af en solid virksomhed i kontrolleret vækst. En succesrig virksomhed, som vægter lønsomhed, tilfredse medarbejdere og tilfredse kunder højt.

Du foretrækker at arbejde fuldtid eller ned til 30 timer ugentligt, og du vil gerne have mulighed for lidt hjemmearbejde i ny og næ.

Hvad nu?

Søg stillingen ved at sende en ansøgning og CV til Tonni Sørensen på ts@realadmin.dk. Du kan læse mere om os og dine fremtidige kolleger her eller kontakte Tonni på tlf. 88 77 09 20 ved yderligere spørgsmål.